English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: يکشنبه ٠٧ خرداد ١٣٩٦

  

سایت نهاد مقام معظم رهبری سایت دفتر ریاست جمهوری
سایت نماینده ولی فقیه در استان سایت روابط عمومی دانشگاه

آمار بازدید

بازديدکنندگان امروز : 191
کل بازديدکنندگان : 123928
بازديدکنندگان آنلاين : 10

نام و نام خانوادگی: اعظم الهیاری

سمت: کارگزین

مدرک: لیسانس مدیریت بازرگانی

**************************

نام و نام خانوادگی: حسن شاپور

سمت: مسئول کارگزینی

مدرک: فوق لیسانس مدیریت دولتی

**************************

نام و نام خانوادگی: فریده محمدی

سمت: کارگزین

مدرک: لیسانس مدیریت دولتی

 

امور واحد کارگزینی:

         1- مطالعه قوانین و مقدمات استخدامی و اظهار نظر و اجرای قوانین و مقدمات مورد عمل

 2- شناخت وظایف و مسئو لیتها و شرایط احراز پستهای سازمانی مصوب

 3 - رسیدگی به پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط از قبيل بازنشستگي-تبديل وضعيت استخدامي و شرايط احراز پستهاي سازماني مصوب

4 - همکاری و تکمیل و رفع نواقص فرمهای ارزشیابی کارکنان

5-صدور احکام کارگزینی از قبیل افزایش سنواتی - ارتقاء گروه - مرخصی بدون حقوق و ...

6- کنترل حضور و غیاب پرسنل برابر تصویب نامه هیئت وزیران

7- تهیه گزارشات و آمار های مختلف پرسنلی

 8- انجام سایر امورات محوله

  

شرح فعالیتهای مسئول واحد کارگزینی:

1-      رسیدگی به فرمهای پروژه استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها

2-      تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ترمیم حقوق،مرخصی ،معذوریت ،ترفیع ،اضافه کار ،و نظیر آن با اطلاع مقام ما فوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه

3-      تهیه پبش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق طبق دستور مقام ما فوق

4-      رسیدگی به پیشنهادات و تقاضای واصله مربوطه به استخدام ،تبدیل وضع استخدامی ،ترفیع ،بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق باز نشستگی و یا وظیفه

5-      انجام امور مربوط به تعاون بیمه رفاه کارمندان

6-      برنامه ریزی و کشیک و سرپرستی امور مختلف کارگزینی

7-      اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر

8-      استخدام و معرفی  کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر

9-      تهیه ضوابط و دستورالعملها و جلسات مختلف

10-   شرکت در کمیسیون و جلسات مختلف

11-   پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین احتیاجات

12-   مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل

13-   اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

14-   تهیه گزارشات لازم

 

 شرح فعالیتهای کارگزین:

1-      انجام امور مربوط به تعاون و رفاه کارمندان

2-       رسیدگی به فرمهای پرشده استخدامی بمنظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها

3-      تهیه پیش نویسهای ساده کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال - ترمیم حقوق - مرخصی - معذوریت - ترفیع و اضافه کار و نظایر آنها با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه

4-      مرتب نمودن اطلاعات و آمار جمع آوری شده و انتقال آنها به پرونده های مربوطه

5-      تهیه پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق طبق دستور مقام ما فوق و در حد مطالب ساده و معین

6-       تهیه صورت اضافه کار و مرخصی و معذوریت کارمندان

7-      استخراج اطلاعات لازم از پرسشنامه های مربوط به کار گزینی

8-      انجام سایر امور مربوطه 

 شرح وظايف كارگزيني :

مطالعه مستمر مجموعه قوانين و مقررات اداري و استخدامي كشور – قوانين كار بخشنامه ها و تصويب نامه ها به منظور آشنايي كامل در اجراي آنها

تهيه پيش نويس احكام شاغلين اعم از انتصاب،ارتقاء گروه،افزايش سنوات،فوق العاده شغل،ماموريت و .... بر اساس تفويض اختيار لازم و رعايت قوانين و مقررات مربوطه

تهيه صورتجلسات كميته فرعي طرح طبقه بندي مشاغل و تنظيم مدارك مربوط جهت ارتقاء گروههاي تخصصي و ارسال به مراكز

تهيه پيش نويس قراردادهاي كاركنان موقت – پيماني با رعايت مقررات مربوطه